Wednesday, August 25, 2010

CEMBURU

kesian kawan aku, jadi mangsa manusia yang 'cemburu buta'. 
tak pasal-pasal jadi bahan. aku simpati dengan kawan aku yang sorang ni. 

si cemburu buta tu sanggup menyamar jadi orang lain semata-mata nak tahu pasal aktiviti makwe dia.
aisshh, ada ke dia menyamar jadi gf sendiri, lepas tu chat dengan kawan aku tu.
punya lah 'buruk perangai'....

FB ni pun bahaya jugak, sebab tu kita  jangan tulis yang bukan-bukan.
orang sekarang pandai menipu, nanti tak pasal-pasal kita tertipu.

hai....dunia ni semakin maju semakin ramai 'manusia penipu' !


siap sedia selalu !!!



BUDI

perniagaan kedai makan aku memang terkenal satu ketika dulu. tak menang tangan aku memasak dan melayan pelanggan . setiap malam aku "...