Posts

Showing posts from January, 2014

~ Melawan Kesepian ...

Image
" U .. dah balik ker dari menyupir ? Boleh tak U cari dalam Youtube lagu Ct Nurhaliza .
Tak tau tajuk dia cuma tau bait yang pertama ... apa pun yang terjadi berjalan lah tanpa henti ... dan chorus nya ... semoga kepergian ku tak akan ... "

" Tajuk lagu tu , Melawan Kesepian ... sedih lah lagu tu U ... "

" Bagi lah lirik tu , nak nyanyi ni lepas Isya'. "

" Panjang nya nak kena taip ?
Hahaha ... nanti I tulis kat kertas lah . Esok I bagi kat U . "

" K la , I dedicated that song just 4U . "

" Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku .... ( itu lah lirik nya ... sedih lah ... ) "

" Memang sedih , dulu I dok ikut drama sedih , lagu tema tu lah. Meremang bila nyanyi , hiba semacam. Esok kita nyanyi na ? "

" Ya , esok kita nyanyi ... …