Thursday, July 25, 2013

aku , bulan dan keretapi





Mengapa " aku , bulan dan keretapi " ?

Soalan yang aku suka menjawap nya di sini , di dalam blog aku sendiri .

Sudah lama aku tinggal kan blog ini kosong tanpa di isi , tapi malam ini aku teringin untuk menulis lagi walaupun kesibukan bekerja seharian seakan 'memadam' kan impian .


kata seorang kawan , 

" kau kuat berangan sebab tu kau suka tengok bulan. "

tapi aku kata , 

" aku tak selalu dapat apa yang aku idam kan dalam hidup , 
jadi aku bersyukur bila aku masih ada perasaan untuk berangan-angan dan memasang impian ."


Sebenar nya aku suka melihat bulan , dan suka menaiki keretapi.
Itu saja .................. :)

Ramadhan Kareem ...... Selamat menunaikan ibadah puasa buat semua 'pelayar-pelayar' blog kataku jiwaku.

Jane Lockman**


~ Luka itu perlu agar kau tahu bagaimana merawat sakit mu ~







Dzikir Penenang Hati

Ya Latif Ya Latif Ya Latif dzikir lah banyak-banyak semampu mu , sekuat mu , semahu mu . jika kau sedang gundah gulana dzikir ...