Saturday, January 21, 2017

Cinta Sejati Tak Kan Mati ...





pada awal nya aku fikir tak mahu berkata barang sepatah ,
namun hati tak henti bertanya ...
mengapa harus mengalah sedang kan aku tak bersalah .
bagaimana aku lupa siapa diri ku yang sebenar nya ?
apa akan terjadi jika aku hanya berdiam diri ?

segala persoalan belum semuanya aku jawab habis-habisan.
masih ada yang aku diam kan saja ...
biar kan lah kata-kata
hanya tinggal kata .

aku percaya dengan anugerah NYA
biar yang lain tak mahu mengerti
bahawa cinta sejati tak kan mati

aku terima semuanya
tak perlu lagi curiga dengan takdir
yang telah pun tertulis


aslinahali
12.28 a.m


@ bagaimana manusia terlupa
pada ketentuan NYA
sedang kan manusia hanya hamba
tak mampu merubah segala nya.



kita pun menelan pahit hitam yang manis




Dzikir Penenang Hati

Ya Latif Ya Latif Ya Latif dzikir lah banyak-banyak semampu mu , sekuat mu , semahu mu . jika kau sedang gundah gulana dzikir ...