Thursday, June 23, 2016

Cinta Harus Memiliki !!!






dulu aku rasa kita tak akan bertemu kembali
dulu aku mengalah kerana merasa kekurangan diri
dulu aku membiarkan kau berlalu pergi
dulu aku menahan kesakitan hati
itu dulu ...

sudah kubekukan diri
untuk terus mencintai
untuk terus berharap kau kembali
itu dulu ...

setiap kali kita terjumpa di mana-mana
aku menahan airmata
untuk tidak terlihat oleh sesiapa

setiap kali kau memandangku
aku mencuba mengalihkan mata
namun sering aku gagal mencuri pandang
bila kau memimpin seseorang
dengan mesra dan bangga
itu dulu ...


dulu , semua nya aku pendam dan peram
hingga menjadi masam
dulu , aku mencuba untuk membencimu
ternyata aku menipu
ternyata cinta tak harus terus menerus menipu



#Jane ... cinta sejati harus memiliki , biar pun kita hampir menuju mati !





Dzikir Penenang Hati

Ya Latif Ya Latif Ya Latif dzikir lah banyak-banyak semampu mu , sekuat mu , semahu mu . jika kau sedang gundah gulana dzikir ...