Saturday, June 19, 2010

Hari Bapa

hari ni aku sangat sedih...Hari Bapa...
pertama aku sedih sebab teringat kan arwah abah.
kedua aku lagi sedih bila ingat kan anak2 aku yang dua orang ni....
terasa masih ada lagi arwah papa walhal papa diorang dah setahun setengah meninggal kan kami..
mujur lah masing2 dah besar, dah boleh memahami dan menerima ketiadaan papa diorang....
walau pun aku cuba menahan sebak dan sedih ni...tapi tak berdaya juga.
airmata ku tumpah lagi...entah ke berapa kali ......
hanya yang mampu aku buat hanya lah berdoa dan mendoakan untuk arwah abah ku dan arwah papa anak2 ku, semoga roh mereka ditempat kan bersama orang2 yang Allah kasihi.
semoga Allah mencucuri rahmat keatas roh mereka2 yang telah pergi dulu meninggal kan kami.
Ya Allah...ampuni lah dosa kami, dan ampuni lah dosa orang2 yang kami sayangi.....ameen....Ya Rabbal Alameen.....

Dzikir Penenang Hati

Ya Latif Ya Latif Ya Latif dzikir lah banyak-banyak semampu mu , sekuat mu , semahu mu . jika kau sedang gundah gulana dzikir ...