Monday, July 4, 2011

~ Ice Lemon Tea ~




Terjaga dari lena tiba-tiba, aku tidak dapat untuk tidur semula. Kesejukan ini bukan main, aku menggigil dingin, rasa ini sampai ke tulang hitam ku.....kebas jari jemari, untuk menyentuh air di pili juga aku tak tahan sama sekali. Selimut tebal seolah tak mencukupi untuk membalut tubuh ku. Tapi keinginan ku saat demam ini juga bukan main lagi.....teringin segelas ~ Ice Lemon Tea ~.....bayang kan yang dingin........aku mahu minum Ice Lemon Tea saat ini !

Kata orang kalau tekak tak sedap, minuman masam-masam manis memang sesuai. Sangat teringin, mana aku nak cari malam-malam begini Ice Lemon Tea yang sangat sedap. Bubur yang di beli hanya tersimpan dalam peti sejuk. Tak berselera untuk aku jamah lagi, dan sekarang ini aku hanya teringin segelas ~ Ice Lemon Tea ~ 

Semenjak lima hari ini selera ku menyusut, fikiran berserabut, aku cuba melawan sakit namun hakikat nya aku tak mampu melawan ketentuan Tuhan. Ya Allah, sakit yang engkau beri kan ini biar lah menjadi penawar segala dosa-dosa ku....Amin Ya Rabbal A'lamin.


aslinahali
3.00 am
050711

Dzikir Penenang Hati

Ya Latif Ya Latif Ya Latif dzikir lah banyak-banyak semampu mu , sekuat mu , semahu mu . jika kau sedang gundah gulana dzikir ...