Sunday, June 19, 2011

~~ romantis ~~








ucap kan kata-kata sayang
mesra bisikan kata hati
selami jiwa raga
akan kau temui satu makna
dalam nya cinta......

230311



rindu

ketika rindu ini 
marak menyala
hujan badai tak bisa
memadam kan nya.....

290311


indah

puisi mu indah
seindah hati mu
dan aku tahu
aku ada
di tempat yang indah itu....

300311

rahsia

sembunyi kan lah rahsia mu
jangan ramai yang tahu
rai kan cinta kita
walau tak sebahagia mana

310311

 warna

aku hiasi dinding ku
dengan warna-warna
dari hati mu......

090411


dia

dia mengambil hati
dia sungguh berbudi
dia menenang kan setiap kali
dia aku sayangi.....dalam hati...

 130411
hadir

hadir ku seketika
membelai mu mesra
bisik hati ku
kau rindu

290411


sapa

dinihari
sapaan mu lembut
bertanya khabar
namun aku tegar
tak mau mengerti
ada rindu yang kau pendam
dalam diam semalam....

3004l1







Dzikir Penenang Hati

Ya Latif Ya Latif Ya Latif dzikir lah banyak-banyak semampu mu , sekuat mu , semahu mu . jika kau sedang gundah gulana dzikir ...