Monday, November 12, 2012

~ datang lah ... aku rindu ... ~





engkau hadir malam itu
aku mencium semerbak harum 
tak sempat menatap wajah mu
begitu banyak tangan yang menolak 
terlalu ramai yang mengasak

tabir hijau pekat menghadang 
untuk mata kita bertentang
andai malam itu tersingkap hijab
kata mereka ,  
aku pasti sudah tiada
di sini lagi 
kau akan membawa aku pergi 

duhai kekasih 
terlalu lama aku meredam duka
kira nya apalah salah dan dosa
hingga tak layak kah aku
melerai rindu
yang terpendam sekian waktu

datang lah 
sekali lagi di mimpi ku
aku rindu bau harum mu ... 


aslinahali
04.29 a.m
13112012


... tidak termampu ...  berat rindu ...
















Dzikir Penenang Hati

Ya Latif Ya Latif Ya Latif dzikir lah banyak-banyak semampu mu , sekuat mu , semahu mu . jika kau sedang gundah gulana dzikir ...